10 Temmuz 2014 Perşembe

Ben kimim? Ne iş yapıyorum? Ne ayağım?

Selam okur!
Bu blogun sahibi olan Ben, öğrenmeye istekli ve paylaşmayı seven bir şahsiyetim. Sanırım az çok blogun amacını anlamışsındır, ama yine de ben alt parantez açayım.
Yaşadın mı bilmiyorum, internette türkçe araştırma yaparken gerçek veriye ulaşmak samanlıkta iğne aramak gibi. Bizim çok sevgili insancıklarımız en iyi şampuan, en iyi dil kursu tavsiyelerinin altında reklam yapmaktan başka bir halta yaramıyor. E amaç reklam olunca haliyle ben ve benim gibi olanlar kazık üstüne kazık yiyor.
Elbette reklam amacı gütmeden öz fikirlerini dile getiren, temiz insanlarımız var. Hah, işte onların yeri, burası.
Birşeyin en iyisini soruşturuyorsak elimizde en fazla üç seçenek olabilir. Zevklerin ve renklerin tartışılamayacağını biliyorum tabi, ama en iyisi diyorsak ortak bir kanaate varmalıyız değil mi?
Bu blogta yayınlayacağım yazılarım tamamen şahsi görüşlerimi içerecektir, bilginize. Fakat ben evin bir penceresinden bakıyor olabilirim. Bu yüzden diğer pencerelerdeki sizleri, bloguma katkılarınız için ardına kadar açık bir kapıyla davet ediyorum. Ancaaaak, reklam veya kasıtlı yerme hissettiğim an çıranızı yakarım haberiniz olsun.
EEE NE DURUYORUZ? HADİ EN İYİLERİ BULALIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder